Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

Cepat Rebut Peluang Hebat Ini...

Wednesday, October 25, 2006

Affiliate Yang Popular

Hi..Salam sejahtera...
Kali ni saya nak kongsi mengenai bagaimana nak mendapatkan Affiliate yang mudah dan digemari ramai. Cara paling mudah ialah melihat kepada kegemaran pengguna internet. Rasanya antara yang paling top ialah Cari kawan. tak kisah la pa program samada friendster, friendsearch,friendsfinder atau carikawan atau apa saja...yg penting...program tersebut menawarkan Affiliate program. OK...
JIKA HANYA NAK CARI KAWAN...TERUSKAN....MEMANG RAMAI KAWAN YG SEDIA MENANTI KAT PROGRAM TERSEBUT....
TAPI JIKA NAK CARI KAWAN DAN DUIT...IKUT APA YG SAYA BUAT...
mula2 tu...pergi ke http://dating2u.blogspot.com sebab kat situ saya sediakan banyak Link yg berkaitan dan semuanya menawarkan Affiliate program. pastu Pilih la mana2 yg disukai.... Kalau friendsFinder tu...ada lebih 20 program Affiliate yg ditawarkan dan setiap program tu menawarkan lagi beberepa pecahan seperti "Pay Per Join" Pay Per Sale" dan macam2...anda hanya perlu pilih....

ok....kat blog ni saya cuma letakkan SearchFriend...inipun best...cari kawan dan join Affiliate Program...Lebih menarik sebab...pic yg muncul dari kawasan yg kita pilih...cthnya yg saya ni pilih Malaysia...so keluar la member2 dari Malaysia...

ok...APA TUNGGU LAGII......Klik kat gambar kawan2 kat sebelah tu atau pergi ke SINI

No comments: