Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

Cepat Rebut Peluang Hebat Ini...

Saturday, October 14, 2006

matlamat buat blog....cari duit

hi..Assalamulaikum dan salam sejahtera...ini blog terbaru yang saya create selepas http://terranega.blogspot.com . Matlamat utama blog ini mudah ja...gunakan blog ni untuk buat duit....bagaimana....anda boleh follow ja apa yang saya buat. Tak perlukan kemahiran IT atau apa sahaja mengenai laman web atau internet. yang penting anda boleh membina blog. kalau tak pandai boleh mesej kepada saya. Mungkin kalau ada kesempatan saya akan tunjukkan disini atau...anda boleh follow step yang diajar ada blogger.
Selepas ini apa yang akan saya buat ialah.........promotekan blog ni, itu jaa.....JADI..apa yang saya tawarkan untuk buat duit..??? tertanya-tanya kan??
Blog ni saya masih belum memikirkan untuk memohon Adsense yang menawarkan "pay per click" tapi saya bercadang untuk meletakkan sebanyak mungkin "Affiliate Program". lebih penting...ulasan terhadap setiap program yang saya sertai....
hari ini..15 Okober 26, saya bermula dengan kosong dalam akaun saya. hari ini juga bermula cabaran untuk mengumpulkan sebanyak mungkin wang melalui blog ini.
ok....sampai jumpa lagi.....

No comments: